2015. december 19., szombat

Star Wars-The Force Awakens (Az ébredő Erő) SPOILER NÉLKÜLI kritika




Előzetes: Star Wars: Az ébredő Erő szinkronos előzetes
Bemutató dátuma: 2015. december 18. (Forgalmazó: Fórum Hungary)

Kicsi korom óta Star Wars rajongó vagyok,így a 19-e nekem hatalmas élmény volt,és egy éves várakozás után végre a vászon előtt ültem.
Megjelentek az első képkockák,amiket hihetetlen volt látni. Akkor döntöttem el,hogy ez az egy év várakozás megérte.
Észre lehetett venni az eltérést,amit az évek eredményeztek. Az előzménytrilógia nem aratott osztatlan sikert a rajongók körében,de szerintem ez a rész tarolni fog.
Egyetlen hibát láttam: túl rövid volt.
Amúgy fordulatos,izgalmas, és HIHETETLEN.
6-7 éves voltam,amikor a Sithek bosszúját néztem apával a moziban. Tisztán emlékszem,hogy végig leesett állal bámultam, és ez most is így volt,pislogni sem mertem.
Iszonyatosan jó volt ismerős arcokat látni. Ötvözte a régit és az újat,a megszokottat és a váratlant.
J.J. nagyon jó munkát végzett az egésszel. Érzékelhető volt,hogy ez egy másik kor,másik rendező,másik szöveg- és forgatókönyvíró dolgozott a filmen,de ez pozitívum. Nem ártott egy kis frissítés az előzménytrilógia dialektusai után.
Egyébként negatívumként nem sok mindent tudnék felhozni,talán csak annyit,hogy kevés időbe próbált sok történést besűríteni,de azon kívül nem nagyon vettem észre semmit. Valószínűleg persze ez meg fog változni,miután sokadjára látom majd, de egyenlőre az élmény volt a fontos.

1 megjegyzés:

  1. Én 21.-én megyek megnézni, remélem nekem is legalább annyira tetszik majd mint neked :)

    VálaszTörlés