2015. december 26., szombat

Dawn Rae Miller: Larkstorm-Pacsirta

 

A történet:

Alauda a születésétől fogva tudta, ki lesz a párja. De mi van, ha a fiú az Állam ellensége?
A pusztító Hosszú Tél során a világ lakosságának a fele odaveszik, az Állam utána még éveken át csatározik a Fogékonyaknak nevezett különleges képességgel született emberi lényekkel.
A tizenhét éves Alauda Greene, az Állam alapítóinak egyik utolsó leszármazottja, tudja a dolgát: keményen tanulni és mintapolgárrá válni, hogy ősei nyomdokába léphessen. Az életét a születése pillanatától elrendezték, és alig várja, hogy leérettségizzen és megkezdhesse közös életét Beckkel, a fiúval, akit szeret, amióta az eszét tudja.
Ám Beck eltűnik, miután megvádolják, hogy Fogékony, és hogy merényletet tervez Alauda ellen. A lány meggyőződve, hogy az Állam tévedett, összetört szívvel a fiú keresésére indul, mert tisztázni akarja őt.
Amit kiderít, az veszélyesebb és félelmetesebb, mint maguk a Fogékonyak.
Meg kell ölnie a fiút, akit szeret, ha nem akarja, hogy ő végezzen vele.

Ez előtt a könyv előtt két 900+ oldalas könyvet is olvastam,amelyeknek csak a háromnegyedéig jutottam,így felüdülés volt végre befejezni egy könyvet.
Igazából szerintem a tartalom nem sok mindent fed fel a könyv tartalmától,igaz én nem is olvastam el,amikor kihoztam a könyvtárból,hanem csak a borítót néztem.
Olvastatta magát,tetszett is a történet,de nem ragadott magával. Alaposan kidolgozott volt,de egyes részek túl lettek bonyolítva,azokra igazából már nem is emlékszem.
Amikor nekikezdtem,azt hittem, vagy Beavatott-as lesz ,vagy valami Éhezők viadala-s,vagy talán űrlényes,mint az Elidegenítve, hiszen a fogékonyak mik is lehetnek?
Hát igen,egy pont után az egész átfordult,és egy boszorkányos valami lett,ami meglepett.
A történet fordulatos,de nekem nem volt elég akciódús, erősen sejteti,hogy ez csak a felvezetése volt valami nagyobbnak.
Több korábbi posztomban is említettem már,mennyire kínoznak a függő végek,de valahogy most  nem érzek akkora kíváncsiságot  a történet folytatása iránt. Persze lehet,hogy érdekes lesz,és amint lehetőségem lesz rá,neki is látok,de annyira nem érzem sürgősnek a dolgot.

 Borító:

Szééép. Összességében tetszik. Egy problémám van vele: én nem ilyennek képzeltem el Alaudát. A Luxen sorozatnál sem tetszett ez,de annyira végül is nem volt zavaró.

Karakterek:

Egyetlen dolgot nem értettem. Az elején Alauda és Beck teljesen normálisnak tűnik,nincs semmi probléma,de amint a lány megtudja,hogy ki is ő valójában,kis híján idegroncs lesz (nekem legalábbis ez jött le)
Beck nagyon szimpatikus volt,főleg az állhatatosságáért.

Alapjáraton nem szeretek negatív dolgokat írni egy könyvről, vagy csak olyanról,ami nem tetszett,de ez a könyv sajnos az ,,elment" és a ,,jó" kategóriák között van valahol.

Adatok:

Egyéb vélemények (moly.hu)
Dawn Rae Miller: Pacsirta (Könyvmolyképző Márkabolt)
Oldalszám: 368
Kötéstípus: kartonált
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó Kft.
Eredeti cím: Larkstorm
Fordító: Papolczy Péter
ISBN: 9789633735213
Országos megjelenés: 2013.12.17.
Termékkód: 6379

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése