2015. február 22., vasárnap

Ahol a szivárvány véget ér kritika (Love, Rosie)






Előzetes:

https://www.youtube.com/watch?v=WLdF5pTW4Ts

A filmről:

 
Rosie és Alex már 5 éves koruk óta a legjobb barátok, ezért biztos, hogy nem egymásnak lettek teremtve vagy mégis? Amikor szerelemről, az életről vagy a helyes döntésekről van szó, ez a kettő önmaguk legnagyobb ellenségei. Egy kínos fordulat 18 évesen, egy elszalasztott lehetőség, és az élet teljesen más irányba sodorja őket. De mégis, azt a köteléket, amely összeköti őket térben, időben és különböző kontinenseken át, nem lehet tönkretenni a katasztrofális szerelmi ügyek, házasság, hűtlenség és a válás ellenére sem. Vajon megtalálják az egymáshoz visszavezető utat? Vagy akkor már túl késő lesz?
 Bővebben: http://www.port.hu/ahol_a_szivarvany_veget_er_love,_rosie/pls/w/films.film_page?i_film_id=151517
 
Kérdezhetitek, miért mindig csak pozitív véleménnyel vagyok a filmekről? Igazából azért, mert csak arról írok, ami tényleg igazán tetszik, és másoknak is ajánlanék. Ezzel a filmmel is így vagyok. Bár a könyvet (még) nem olvastam, nagyon tetszett a film. Igazából ebből kifolyólag nincs is összehasonlítási alapom a könyvvel, de a történet valami fantasztikus. Annyira hétköznapi egyes része, hogy attól lesz bámulatos. Az ember könnyen beleéli magát a filmbe, és ilyet csak egy fantasztikus könyvből lehet alkotni. Lehet, sőt biztos,hogy a könyv olvasása közben lesznek olyan részek, amik fontosak, és kimaradtak, ezt egyenlőre nem tudhatom.

A történet 10*/10-es

A szereplők:

A szereplőválasztással meg voltam elégedve, Sam Calflin (Alex) az Éhezők viadala óta amúgy is az egyik kedvenc színészem. Lily Collins-t pedig a Csontváros filmadaptációjában láthattuk. Mondjuk az öregedés szemléltetése Lilynél nem sikerült valami jól. (erre a ,,ruha,smink,díszlet"-nél még visszatérek).
Minden mellékszereplő jól meg volt választva, bár volt, akit később nem tudtam hová tenni.
Sam dadogása nagyon természetesnek hatott. Elgondolkodtam rajta, hogy itt most elfelejtette a szövegét, de annyira beleillett a jelenetbe, hogy benne hagyták, vagy eleve így akarták . :)

A szereplők: 9,5/10

Ruha, smink, díszlet: 

A díszlet nagyon tetszett, remekül megoldották a dolgokat. Az öregedés érzékeltetését is jól megoldották  a hajjal, de ez Lilynél nem valami nagyon sikerült.Onnantól, hogy elvileg már 30 fölött van, mindenki kinéz annyinak, csak ő nem. Jó, persze érzékelhető az öregedés, de ő még úgy sem nagyon nézett ki 20-23-nál többnek. A ruhákat jól összehozták, illett az öregedés-dologhoz, legalábbis szerintem ezzel is ezt akarták érzékeltetni.

A ruha, smink, díszlet: 8/10

A film: 9/10


2 megjegyzés:

  1. :) Most olvasom a könyvet. Nálam "először a könyv, majd a film" szabály van :) Biztosan írok véleményt a blogomon róla..kíváncsi vagyok nekem is ennyire fog-e tetszeni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én sokszor járok úgy, hogy a film annyira tetszik, hogy elolvasom a könyvet is :) jó olvasást :)

      Törlés