2015. november 20., péntek

A Luxenekről általánosan

Halihó!
Ez olyan ajánló féle, bár lehet, hogy kicsit hosszabb lesz a megszokottaknál.

Az első két részről már írtam ajánlót, és akkor tartottam egy nagyobb szünetet a sorozattal,de úgy döntöttem, ideje bepótolni a lemaradásomat. Bevallom őszintén, nagyon nehéz spoilerek nélkül ,,beszélni" a könyvekről, így hát csak az általános véleményem írom le.

Opál:
SPOILER!
Senki sem érhet fel Daemon Blackhez.
Amikor elszánta magát, hogy kimutatja az érzéseit irántam, komolyan beszélt.
Soha többé nem kételkedem benne – és most, hogy túljutottunk a zökkenőkön, újra és újra fellobbannak köztünk a lángok.
Csakhogy még ő sem védheti meg a családját, ha eltökélik, hogy kiszabadítják a szeretteiket.
Mindazok után, amiken keresztülmentem, én sem vagyok többé ugyanaz, aki voltam. Még mindig változom, és fogalmam sincs, mi lesz a vége. Lépésről lépésre fedezzük fel az igazságot, és amikor szembekerülünk a hibrideket tesztelő és kínzó titkos kormányzati szervezettel, ráébredek, hogy a képességeim nem ismernek határokat.
A halál a mindennapjaink részévé vált. Onnan kapunk segítséget, ahonnan a legkevésbé várnánk, és a barátainkról kiderülhet, hogy valójában a halálos ellenségeink – de nem fordulunk vissza.
Akkor sem, ha az eredmény örökre darabokra töri az életünket.
Egységben az erőnk – és ezt ők is tudják.
SPOILER VÉGE 

Mindig furcsa úgy újrakezdeni egy sorozatot, hogy nagy szünetet tartok (így jártam az Evermore-ral is). Nehéz újra felidézni a kisebb mozzanatokat, így egy-egy utalásnál meg kellett állnom, és elgondolkodnom, hogy ,,akkor ez most hol is volt?".
Viszont imádtam, és mindenkinek csak ajánlani tudom, mert LETEHETETLEN!!! Egyébként a könyv végére szinte teljesen belerázódtam, és újra beleszerettem a sorozatba.
Viszont a vége nem tetszett, de csak azért, mert em zárta le teljesen,és valahogy nem rajongok a függővégekért. 

Origin:
SPOILER
Daemon bármit megtenne, hogy visszakapja Katyt.
Sikeresen behatoltak a Mount Weatherbe, ám az akciónak katasztrofális vége lett. Katy elszakadt tőlük. Elvették. Daemon számára most minden arról szól, hogyan lehetne megtalálni.
Söpörje el, aki az útjába áll? Kérdés nélkül.
Perzselje fel az egész világot, hogy megmentse Katyt? Boldogan.
Tárja fel az emberiség előtt, hogy idegenek élnek közöttük? Örömmel.
Katy számára csak a túlélés marad.
Ellenségektől körülvéve az egyetlen, amit tehet, ha igazodik a helyzetéhez. Még a Daedalusban sem mindenki őrült… de a csoport céljai rémítőek, és amit elárulnak, felzaklató. Kik az igazi rosszak? A Daedalus? Az emberiség? Vagy a luxenek?
Ők ketten együtt bármivel szembenéznek.
A legveszedelmesebb ellenség azonban mindig is jelen volt. Amikor kiderül az igazság, és a hazugságok fala összeomlik, melyik oldalra kerül majd Daemon és Katy?
Együtt maradnak egyáltalán?
 SPOILER VÉGE 

Komolyan nem tudtam elképzelni, hogy ezt hogy fogja megoldani az írónő, és akkor megláttam... Daemon szemszögéből is írt!! Áldom a zsenialitását,és imádom, imádom, imádom.
De itt is jött a feketeleves, mint minden Luxen-könyvben...A függővég. Miért??! Miért kell engem kínozni?? (Bevallom, talán azért utálom őket, mert alapjáraton iszonyú kíváncsi vagyok.)

Opposition
SPOILER
Katy tudja, hogy a luxenek érkezésének éjszakáján a világ megváltozott. Nem hiszi, hogy Daemon örömmel fogadja a saját fajtáját, hiszen a luxenek azzal fenyegetőznek, hogy minden embert és hibridet kiiktatnak a földön. Azonban a jó és a rossz közötti választóvonal elmosódott, a szerelem pedig könnyen a végzetévé – mindannyiuk végzetévé válhat.
Daemon mindent megtesz, hogy megmentse, akit szeret – akkor is, ha ez egyenlő az árulással.
Egy valószínűtlen ellenséggel kell társulniuk, hogy esélyük legyen túlélni az inváziót…
SPOILER VÉGE

Nagyon tetszett, bár az elejéből hiányoltam Daemont... De ettől függetlenül hihetetlen, De most komolyan HIHETETLEN! Fordulatos, vicces, és imádom Daemont. Végre itt nincs függővég!


Nos ennyi lett volna mára. Nézzétek el nekem, ha kevésbé vagyok aktív, a suli bekeményített ;) 

P.S.:Hallottátok, hogy most fog jönni egy újabb luxenes könyv J.L. Armentrouttól? Bővebben itt.  

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése